Miele WDA210

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WDA210 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marloes 22-10-2017

Was niet schoon

Geschreven voor: Miele WDA210

Ik heb de machine nu 3 jaar in mijn bezit. Daarvoor had ik ook een Miele, die waste keurig schoon op 40 graden. Deze machine wast niet schoon op 40 graden, ik doe er dan maar wasverzachter bij voor een frisse geur en de was die er in gaat is echt niet heel erg vies. Alles wat kan, was ik op 60 graden en dat komt er heerlijk fris uit. Het lijkt of het programma van 40 graden lager wast dan 40 graden. Erg jammer want nu moet ik bijna alles op 60 graden wassen.

Ronaldo56 23-01-2015
Geschreven voor: Miele WDA210

Na 27 jaar de vorige Miele helaas weg moeten doen omdat reparatie te duur werd. We hebben voor deze Miele gekozen omdat hij energiezuinig is. Daarnaast blijkt hij super stil te zijn in vergelijking met de oude W715, en verbruikt hij 20 liter water per wasbeurt (!!!) minder.
Logisch om voor deze machine te kiezen dus.

CScheepens 03-12-2014
Geschreven voor: Miele WDA210

gekozen voor deze machine omdat hij stil moest zijn en stabiel, hij staat op een houten zolder. voorheen 20 jaar een miele gehad zonder problemen dus vandaar de keuze voor Miele.Ideaal voor kleien snelle wasjes en ook dan nog de was goed schoon.

vanalphen74 29-09-2014
Geschreven voor: Miele WDA210

We hebben de miele wasmachine nu een aantal dagen. We gebruiken veel minder wasmiddel. Machine is eenvoudig te bedienen en heeft veel mogelijkheden. Kortom we zijn dik tevreden.

kkettenis 22-09-2014
Geschreven voor: Miele WDA210

Na vijf 1/2 jaar een AEG machine te hebben gehad (intensief gebruikt), toch voor een Miele gekozen. Na een paar dagen is al te merken dat het wasresultaat met minder wasmiddelen beter is. Ook het programma kort voldoet prima! Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, maar ik verwacht dat dit uitstekend is. In combinatie met de wasdroger (T7734) die al 5 jaar staat te draaien en een passend tussenstuk van Miele ertussen een mooie was / droogkolom.

AvMourik 03-09-2014
Geschreven voor: Miele WDA210

Na 23 jaar vrijwel probleemloos gebruik onze vorige Miele toch maar weggedaan omdat het vervangen van versleten onderdelen een paar honderd euro kosten zou betekenen.

Deze machine is qua mogelijkheden vergelijkbaar en niet al te uitgebreid, de bediening is eenvoudig. Wij vinden het een voordeel dat je direct met de programmakeuzeknop de was temperatuur kan instellen, bij veel machines is dat weer apart. Ook de uitgestelde start is erg handig.
Alles voelt weer lekker stevig aan. Hopelijk gaat deze weer dik 20 jaar mee.
De prijs, samen met de € 100,-- cashback actie van Miele is ook erg aantrekkelijk. Kortom zoek je een degelijk wasmachine zonder al te veel toeters en bellen is deze machine een prima keuze.
Wij kunnen nog niks zeggen over duurzaamheid als de machine nog maar een paar dagen oud is, maar we hebben op dit punt ook weer het volstee vertrouwen in deze machine.